مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 14:312015-11-28سياسي

تاکید آیت الله سبحانی بر تاسیس شبکه های ماهواره ای دینی


آیت الله سبحانی با اشاره به مشکلات شبکه های ماهواره ای گفت: برای حل این مشکل باید شبکه های ماهواره ای دینی تاسیس و تقویت شود به همین دلیل حوزه علمیه باید به فکر شبکه و فرستنده ماهواره ای باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله جعفر سبحانی ظهر امروز در دوازدهمین اجلاس سراسری مدیران واحدهای آموزشی تربیتی حوزه های علمیه خواهران کشور که در مجتمع یاوران مهدی برگزار شد، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب قدرت حاکمیت به دست روحانیون افتاد و این امر مسئولیت سنگینی در پی دارد چون مدیران در این نظام باید بتوانند احکام اسلامی را در مراکز مختلف اجرا کنند.

وی با اشاره به لازمه های موفقیت یک مدیر اضافه کرد: از شروط موفقیت مدیر این است که جزء مدیریت مجموعه مورد امرش هیچ مشغله دیگری نداشته باشد تا بتواند روی همان متمرکز شود.

این مرجع تقلید ادامه داد: مسئولان باید دقت کنند که سمت های مدیریتی را به افراد پرمشغله و چند شغله ندهند، اما این مسئله رعایت نمی شود به همین دلیل مدیریت در کشور ضعیف است.

وی سعه صدر را از دیگر ملزومات یک مدیر برشمرد و تصریح کرد: مدیری که با یک ناهماهنگی در کلاس و مدرسه عصبانی شود به درد مدیریت نمی خورد، بنابراین کسی که مسئولیتی را به عهده می گیرد باید سعه صدر داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید آیت الله سبحانی بر تاسیس شبکه های ماهواره ای دینی

تاکید آیت الله سبحانی بر تاسیس شبکه های ماهواره ای دینی