مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 14:312015-11-28سياسي

32 هزار جلد کتابچه پیشگیری از اعتیاد در استان لرستان چاپ شد


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان گفت: 32 هزار جلد کتابچه پیشگیری از اعتیاد در استان لرستان چاپ شد که رونمایی از این کتابچه تا پایان آذرماه انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، غلامرضا آقامیرزایی ظهر امروز در کمیته فرهنگی پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان که در سالن جلسات کمیته امداد استان لرستان برگزار شد، با بیان اینکه تهیه شناسنامه جدید شهرستان ها در حوزه اعتیاد و مواد مخدر را در دستور کار قراردادیم، اظهار داشت: به فرمانداران اعلام شده تا در یک پروسه زمانی سه ماهه، شناسنامه شهرستان ها را تهیه کنند.

وی یکی از مشکلات استان را در این زمینه عدم وجود اعداد و ارقام صحیح دانست و افزود: یکی از دلایل اصلی، عدم همکاری افرادی است که در دام اعتیاد هستند که امیدواریم این موضوع را که وظیفه اصلی کمیته پیشگیری است در استان عملیاتی کنیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان عنوان کرد: زمانی می توانیم این مشکل را حل کنیم که افراد در دام اعتیاد بپذیرند بیمار هستند چرا که هیچ بیماری، مریضی خود را پنهان نمی کند.

وی با اشاره به تهیه کتابچه ای که اعضای کمیته دستور دادند و کارشناسان اقدام به جمع آوری آن کردند، بیان کرد: این کتابچه در 32 هزار جلد چاپ شده است که لازم است آموزش و پرورش اقدامات لازم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 هزار جلد کتابچه پیشگیری از اعتیاد در استان لرستان چاپ شد

32 هزار جلد کتابچه پیشگیری از اعتیاد در استان لرستان چاپ شد