مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 14:062015-11-28اجتماعي

عبور یک میلیون و 300 هزار زائر اربعین حسینی از پایانه های مرزی کشور


تا کنون بیش از یک میلیون و سیصدهزار نفر از پایانه های مرزی کشور به منظور شرکت در گردهمایی عظیم اربعین حسینی عبور کردند و پیش بینی می شود که این تعداد نیز افزایش یابد.

- اسکندر مومنی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شلمچه"، اظهار داشت: روند بازگشت زائران اربعین حسینی به مشور آغاز شده و با هماهنگی ها و برنامه ریزی های دقیق سعی در کنترل ترافیک مسیرهای رفت وبرگشت پایانه های مرزی کشور را داریم.

وی افزود: تا کنون بیش از یک میلیون وسیصدهزار نفر از پایانه های مرزی کشور به منظور شرکت در گردهمایی عظیم اربعین حسینی عبور کردند و پیش بینی می شود که این تعداد نیز افزایش یابد.

جانشین انتظامی کشور گفت: باید زائران با مسئولان انتظامی کشور ایران و عراق همکاری لازم را انجام داده و افراد فاقد روادید قانونی از تجمع در نزدیکی پایانه های مرزی کشور اجتناب کنند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر مرز مهران با ترافیک شدیدی مواجه است و توصیه می شود که زائران از پایانه های مرزی خوزستان برای تردد استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سردار اسکندر مومنی ظهر امروز به منظور بازدید از روند خدمت رسانی به زائران وارد پایانه های مرزی شلمچه و چذابه شده بود.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور یک میلیون و 300 هزار زائر اربعین حسینی از پایانه های مرزی کشور

عبور یک میلیون و 300 هزار زائر اربعین حسینی از پایانه های مرزی کشور