مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 12:462015-11-28سياسي

80 هزار طلبه در حوزه های علمیه خواهران مشغول به تحصیل هستند


مدیر حوزه های علمیه خواهران از اشتغال به تحصیل 80 هزار طلبه در حوزه های علمیه خواهران در بیش از 440 مدرسه علمیه خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام محمودرضا جمشیدی در دوازدهیمن اجلاس سراسری مدیران واحدهای آموزشی و تربیتی حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور با عنوان تربیت و تبلیغ، مدار رسالت حوزه که صبح امروز در مجتمع یاوران مهدی (عج) برگزار شد، اظهارداشت: طلاب حوزه های علمیه خواهران رابطان و مبلغان حوزه جهاد در راه عفاف و پاکی هستند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران افزود: ما با طلبه شدن به دنبال حیات طیبه هستیم، اگر ما نتوانیم بار دیگران را بر داریم بار خود را هم بر زمین می گذاریم، قیامت روزی است که اگر باری برنداشته باشیم و در این دنیا عظیم شمرده نشویم در آخرت هم خوار خواهیم شد.

جمشیدی با بیان اینکه طلبه در حوزه علمیه اولین چیزی که یاد می گیرد سبک زندگی اسلامی است، افزود: در نظام تربیتی به اصل تربیت یعنی تزکیه همواره مقدم بر تعلیم نگاه می کنیم و ابتدا فرد اصل است و بعد دیگران در رتبه بعدی قرار می گیرند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران با اشاره به اینکه در همه این مراحل آموزشی خداوند با حضور برجسته داشته باشد، خاطرنشان کرد: امروز بیش از 440مدرسه علمیه به غیر از مدارس حوزه های علمیه خراسان های رضوی و شمالی و جنوبی و جامعه الزهرا است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 هزار طلبه در حوزه های علمیه خواهران مشغول به تحصیل هستند

80 هزار طلبه در حوزه های علمیه خواهران مشغول به تحصیل هستند