مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 09:112015-11-28سياسي

پیاده روی نجف تا کربلا در دزفول شبیه سازی می شود


با هدف تبیین و توسعه پیام عاشورای حسینی راهپیمایی نجف تا کربلا در دزفول به مناسبت اربعین شبیه سازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از دزفول، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی قاضی دزفولی در جلسه بررسی ویژه برنامه های اربعین در محل مصلای نماز جمعه، اظهار داشت: توجه به تبیین و توسعه پیام عاشورا امری مهم و ضروری است.

وی افزود: تمامی بخش های اجرایی و خدماتی آگاهی بخشی و اطلاع رسانی مناسب برای برگزاری مراسم های سوگواری سالار شهیدان در اربعین حسینی را با توجه به نیازهای آن، را انجام دهند.

امام جمعه دزفول عنوان کرد: با هدف تبیین و توسعه پیام عاشورای حسینی راهپیمایی نجف تا کربلا در دزفول به مناسبت اربعین حسینی شبیه سازی می شود.

وی گفت: این مراسم در یازدهم آذر ماه امسال در آستانه متبرکه سبزقبا تا آستانه متبرکه محمدبن جعفر طیار با حضور گسترده شهروندان و اقشار مختلف اجتماعی برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی بیان کرد: جهت اطلاع رسانی و تطبیق مسیر این راهپیمایی با مسیر اربعین حسینی، با تابلوهایی برای اعلام مسیر باقیمانده بر روی پایه های برق نصب شده و سپاه پاسداران، بنیاد شهید و معاونت فرهنگی شهرداری، عکس های مبارک شهدا را به همراه پیام های شهدا در مسیر نصب خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی نجف تا کربلا در دزفول شبیه سازی می شود

پیاده روی نجف تا کربلا در دزفول شبیه سازی می شود