مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 09:052015-11-28بين الملل

جدیت برخورد با «قلیان» در پاکستان


نیروهای پلیس پاکستان با جدیت با قهوه خانه ها و کافه هایی که قلیان در اختیار مشتریان خود قرار می دهند، به شدت برخورد می کنند.

- پس از آنکه عالی ترین دستگاه قضایی پاکستان، حدود سه هفته پیش با صدور حکم رسمی، بار دیگر بر ممنوعیت استفاده و عرضه قلیان در این کشور به ویژه در اماکن عمومی تاکید کرد، نیروهای پلیس پاکستان با جدیت با قهوه خانه ها و کافه هایی که قلیان در اختیار مشتریان خود قرار می دهند، به شدت برخورد می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، روز گذشته در شهر کراچی مرکز ایالت سند، در اقدامی نمادین، تعداد 800 قلیان جمع آوری شده توسط پلیس از قهوه خانه ها و کافه های این شهر، زیر چرخ های فولادین یک دستگاه غلتک معدوم شد.

همچنین مقدار زیادی تنباکوهای تهیه شده از مواد و اسانس های شیمیایی که در بازار به نام تنباکوهایی با اسانس میوه شناخته می شود، در این حرکت نمادین، به آتش کشیده شد.

از زمان صدور حکم قضایی، تعداد زیادی از افراد به دلیل سرپیچی از این حکم، در ایالت های مختلف پاکستان از جمله ایالت پنجاب بازداشت شده اند.

همچنین تعداد زیادی از مراکز عرضه قلیان در شهرهای مختلف پاکستان پلمپ شده است.

عالی ترین نهاد قضایی پاکستان حدود سه هفته پیش با صدور حکمی، بار دیگر بر ممنوعیت استفاده از قلیان در قهوه خانه ها و اماکن عمومی تاکید کرد و خواستار توجه و نظار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیت برخورد با «قلیان» در پاکستان

جدیت برخورد با «قلیان» در پاکستان