مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 09:012015-11-28اقتصادي

نوآموزان پیش دبستانی خوی 21 درصد افزایش یافت


تعداد نوآموزان تحت پوشش مدارس خوی با رشد 21 درصدی به یک هزار و 20 نفر رسید.

- قدیر محمدی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در خوی"، اظهار داشت: آمار کلاس ها و نوآموزان تحت پوشش پیش دبستانی مدیریت آموزش و پرورش خوی در سال تحصیلی 95-94 در بخش های آمادگی یک ماهه، یک ساله و کلاس های چند پایه نسبت به سال پیش رشد قابل توجهی داشته است .

وی افزود: با توجه به اهمیت دوره پیش دبستانی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در سال های آینده، یکی از برنامه ریزی های این معاونت افزایش نوآموزان تحت پوشش به ویژه در مناطق روستایی و محروم است که در راستای این هدف، تعداد شش کلاس مستقل پیش دبستانی عشایری و دو کلاس روستایی ایجاد شده است.

رییس آموزش و پرورش خوی تصریح کرد: امسال تعداد کلاس های آمادگی یک ماهه از 30 کلاس به 48 کلاس افزایش یافته که با رشد 21 درصدی تعداد نوآموزان تحت پوشش به یک هزار و 20 نفر رسید و نیز تعداد کلاس های چند پایه دارای نوآموز پیش دبستانی از 9 به 43 کلاس افزایش یافته که این امر کمک شایانی به جذب نوآموزان در مناطق محروم و عشایری داشته است.

وی با اشاره به طرح هم سان سازی پوشاک برای بیش از 40 هزار دانش آموز در خوی گفت: از اهداف این طرح می توان به تقویت و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، استفاده از رنگ های شاد به منظور شاداب سازی محیط های آموزشی، ایجاد آرامش فکری و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوآموزان پیش دبستانی خوی 21 درصد افزایش یافت

نوآموزان پیش دبستانی خوی 21 درصد افزایش یافت