مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 08:552015-11-28اقتصادي

اغاز بکار کنفرانس مدل جدید قراردادهای نفتی با حضور وزیر نفت


کنفرانس معرفی مدل جدید قراردادهای نفتی ایران IPC با حضور وزیر نفت و میهمانان خارجی در سالن اجلاس سران آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، کنفرانس تهران میزبان مدیران ارشد صنعت نفت و نمایندگان شرکتهای داخلی و خارجی فعال در حوزه های نفت و گاز است.

مدل جدید قراردادهای نفتی با هدف ترغیب سرمایه گذاران برای همکاری در پروژه های نفت و گاز کشور تعریف شده است و 50 طرح صنعت نفت ایران در قالب مدل جدید قراردادی ارائه می شود.

الهام امین زاده معاون حقوقی رییس جمهوری، بیژن زنگنه وزیر نفت، سید مهدی حسینی رییس کمیته بازنگری قراردادهای نفتی و رییس کنفرانس تهران و رکن الدین جوادی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از سخنرانان کلیدی این کنفرانس هستند.

در کنفرانس تهران، نگاه حقوقی و سیاستهای اجرایی دولت درباره مدل جدید قراردادهای نفتی، سیاستها و برنامه های وزارت نفت در زمینه قراردادهای جدید و افق و سیاستهای توسعه ای صنعت نفت ایران تشریح می شود.

احیای ظرفیتها از منظر برنامه ریزی کلان اقتصادی در چارچوب اقتصاد مقاومتی، معرفی مدل جدید قراردادهای نفتی از منظر حقوقی و قراردادی، معرفی ظرفیتهای داخلی کشور، معرفی طرحهای نفتی خشکی و دریایی کشور و معرفی طرحهای اکتشافی از جمله محورهای برگزاری پنلهای تخصصی در این کنفرانس دو روزه اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغاز بکار کنفرانس مدل جدید قراردادهای نفتی با حضور وزیر نفت

اغاز بکار کنفرانس مدل جدید قراردادهای نفتی با حضور وزیر نفت