مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 08:412015-11-28اجتماعي

معاون آموزش و پرورش سمنان: تمام مدارس سمنان دارای کانون دانش آموزی هلال می شوند


معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان گفت: تمام مدارس شهرستان سمنان دارای کانون دانش آموزی هلال می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سمنان به نقل از اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان، حجت الله یحیایی در نشستی که با حضور رییس جمعیت هلال احمر سمنان برگزار شد، اظهار داشت: در این نشست، ضمن اتخاذ این تصمیم مقرر شد تا تمام مراکز آموزشی داوطلب شهرستان سمنان دارای کانون دانش آموزی هلال شده و در این راستا، جمعیت هلال احمر شهرستان سمنان آمادگی دارد تا ضمن تجهیز این مراکز، نسبت به ارائه آموزش امداد و کمک های اولیه به تمامی دانش آموزان و فرهنگیان سمنانی اقدام کند.

یحیایی همچنین اظهار داشت: در سال گذشته با اجرای طرح دادرس، تعدادی از دانش آموزان سمنانی آموزش های اولیه امدادی را فراگرفته و در جشنواره طرح دادرس استانی نیز عنوان دوم را به خود اختصاص دادند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان اظهار داشت: در کانون های دانش آموزی هلال علاوه بر ارائه آموزش های امدادی، تجهیزاتی همچون جعبه کمک های اولیه، رایانه و امکانات سمعی و بصری مستقر خواهد شد.

وی از مدیران مراکز آموزشی شهرستان سمنان که داوطلب تأسیس این کانون در مراکز آموزشی تحت مدیریت خود هستند، خواست تا ضمن ارائه درخواست کتبی خود به مدیریت آموزش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون آموزش و پرورش سمنان: تمام مدارس سمنان دارای کانون دانش آموزی هلال می شوند

معاون آموزش و پرورش سمنان: تمام مدارس سمنان دارای کانون دانش آموزی هلال می شوند