مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 07:102015-11-28سياسي

سامانه ای برای طلاق نگرفتن


از این پس از سامانه پیامکی 101 استفاده های آموزشی نیز خواهیم کرد تا از این طریق به ارتقای مهارت ها و قابلیت های زنان و خانواده ها کمک کنیم - طلاق که در تمامی سال های یک دهه اخیر همواره روند رو به رشدی داشته است، سازمان ها و نهادهای مختلف را بر آن داشته تا برنامه هایی را در راستای کنترل و کاهش این آسیب اجتماعی اجرا کنند.

در این میان آنچه کارشناسان بر آن تکیه دارند استفاده از روش هایی برای مقابله با طلاق است که با تغییرات زندگی هماهنگ باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآرمان، به تازگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نیز به سازمان هایی اضافه شده است که قصد دارند در زمینه کنترل و کاهش طلاق فعالیت کنند.

آنطور که یک مقام مسئول در این معاونت اعلام کرده است سامانه تلفنی 101 که پیش از این به بررسی مطالبات زنان می پرداخت به زودی مشاوره طلاق خواهد داد.

به ازای 724 هزار و 324 ازدواج سال 93، 163 هزار و 569 طلاق روی داده اند، یعنی از هر 4/4 ازدواج در کشور ما یکی شان سرنوشتش طلاق می شود.

این آمار زمانی از یک بحران بزرگ حکایت می کند که نگاهی به ده سال قبل بیندازیم در سال 83، 723 هزار و 976 مورد ازدواج در کشور ایران به ثبت رسیده است که اگر آمار 73 هزار و 882 طلاق را در نظر بگیریم نسبت ازدواج به طلاق 8/9 درصد می شود، یعنی از هر ده ازدواج یکی از آنها به طلاق می رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه ای برای طلاق نگرفتن

سامانه ای برای طلاق نگرفتن