مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 06:402015-11-28بين الملل

برپایی تظاهرات جدید در شیکاگو در اعتراض به کشته شدن یک جوان سیاه به دست پلیس


هزاران نفر روز جمعه برای محکوم کردن کشته شدن یک جوان سیاهپوست آمریکایی به دست یک مامور پلیس آمریکا، در شیکاگو تظاهرات کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از شیکاگو، تظاهر کنندگان عبور و مرور در خیابان های تجاری را که در انتظار شمار زیادی از خریداران به مناسبت حراج جمعه سیاه ، روز بعد از عید شکرگزاری در آمریکا، بودند، مختل کردند.

در حالی که تظاهر کنندگان در میان خودروها به راهپیمایی مشغول بودند، ماموران پلیس و ماموران امنیتی خصوصی از ورودی های فروشگاه های بزرگ در یکی از خیابان های تجاری محافظت و از ورود مشتری های جلوگیری می کردند.

سرانجام ماموران تصمیم گرفتند از عبور و مرور خودروها جلوگیری و راه را برای تظاهر کنندگان باز کنند.

تظاهرکنندگان با اشاره به تعداد گلوله هایی که در ماه اکتبر سال 2014 به لاکوان مک دونالد 17 ساله هنگامی که به دست یک مامور پلیس سفید پوست کشته شد، اصابت کرده بود، پلاکاردهایی با خود داشتند که روی آن عبارت 16 تیر 13 ماه به چشم می خورد.

در حالی که تفهیم اتهام پلیسی که به مک دونالد شلیک کرده بود، بیش از یک سال طول کشید، تظاهر کنندگان به ویژه استعفای رییس پلیس را خواستار بودند.

در حالی که اعضای جنبش پلنگ های سیاه فریاد می زدند شما دیگر نمی توانید این (وضع) را ببینید و خود را مخفی کنید ، جسی جکسون، چهره برجسته م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی تظاهرات جدید در شیکاگو در اعتراض به کشته شدن یک جوان سیاه به دست پلیس

برپایی تظاهرات جدید در شیکاگو در اعتراض به کشته شدن یک جوان سیاه به دست پلیس