مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 06:112015-11-28پزشكي

وزیر بهداشت: مشکلی در خدمت رسانی درمانی و دارویی به زائران اربعین وجود ندارد


دغدغه ای در زمینه پایش بهداشت و درمان در مرز مهران و دیگر مرزها وجود ندارد، همچنین پایگاه های متعدد بهداشت، درمان و امداد ثابت و موقت با دارو و تجهیزات لازم در 3گذرگاه مرزی کشور مستقر شدند.

- سید حسن قاضی زاده هاشمی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در خرمشهر"، اظهار داشت: در مرزهای کشور شور و حال حسینی برقرار و حضور پرشور مردم، شکوه حسینی را به نمایش گذاشته است.

وی افزود: خوشبختانه سال به سال شاهد افزایش حضور مردمی در همایش بزرگ اربعین حسینی و در کنار آن افزایش تسهیلات و امکانات در تردد زائران عزیز هستیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیان کرد: با تمام شلوغی موجود تردد زائران در مرزها آسان صورت می گیرد، البته در مرز مهران ازدحام بیشتری مشاهده شد اما دغدغه ای در زمینه پایش بهداشت و درمان در مرز مهران و دیگر مرزها وجود ندارد همچنین پایگاه های متعدد بهداشت، درمان وامداد موقت با دارو و تجهیزات لازم در 3گذرگاه مرزی کشور مستقر شدند.

وی گفت: خدمات خوبی به زائران ارائه شده که بخشی از آن توسط مسئولان و بخشی توسط خود مردم است که دارایی خود را در طبق اخلاص برای خدمت رسانی به زائران گذاشتند، در واقع متولیان اصلی میدان خدمت رسانی خود مردم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: مشکلی در خدمت رسانی درمانی و دارویی به زائران اربعین وجود ندارد

وزیر بهداشت: مشکلی در خدمت رسانی درمانی و دارویی به زائران اربعین وجود ندارد