مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 05:462015-11-28اقتصادي

1000 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی پرداخت می شود


معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: علاوه بر ابلاغ 200 میلیارد تومان تسهیلات برای حل مشکلات واحدهای صنعتی یک هزار میلیارد تومان از سوی بانک صنعت و معدن تخصیص یافته است.

- محسن صالحی نیا در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر" با بیان اینکه سخت گیری ها نسبت به واردات کالا در کشور افزایش می یابد، اظهار داشت: در 8 ماه امسال واردات کالاهای بادوام مصرفی 20 درصد کاهش یافته و این در حالی است که در واردات کالا سخت گیری ها در راستای سیاست های ستاد اقتصادی بیشتر می شود.

وی با بیان اینکه به کالاهای وارداتی ارز تخصیص نمی یابد گفت: بیش از یک هزار و 100 ردیف کالا مشمول دریافت ارز کالاهای وارداتی نمی شود که این مهم سبب افزایش رونق کالای تولیدی می شود.

وی افزایش اعتبارات و تسهیلات تخصیصی به بخش صنعت ومعدن را از سیاست های مهم وزارت صنعت دانست و گفت: حمایت از فروش اقساطی محصولات صنایع تولیدی و حمایت از افزایش تقاضا در بازار از برنامه های مهم امسال است.

معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه 200میلیارد تومان از منابع هدفمندی یارانه ها به بخش صنعت تخصیص یافت بیان کرد: این اعتبار براساس شاخص های تعیین شده میان صنایع استان ها برای رفع مشکلات سرمایه ای آن ها توزیع می شود که سهم استان بوشهر حدود 5 میلیارد تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی پرداخت می شود

1000 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی پرداخت می شود