مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 05:412015-11-28اجتماعي

زائران اربعین حسینی از بندر خرمشهر به عراق منتقل می شوند


سال گذشته بیش از 3 هزار زائر اربعین حسینی از طریق بندر خرمشهر به کشور عراق منتقل شدند و امسال نیز 3 فروند شناور به همین منظور آماده شده است.

- عادل دریس در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز"، اظهار داشت: اداره بندر خرمشهر به منظور رفاه حال زوار و خدمات رسانی مطلوب تمهیدات لازم را اتخاذ کرده و براین اساس به منظور پذیرایی از زائران اربعین حسینی، ایستگاه های صلواتی در پایانه بین المللی مسافری دریایی خلیج فارس و مرز شلمچه برپا شده است.

وی افزود: سفرهای دریایی به مقصد بصره از 5 آذرماه تا ایام اربعین به 3 سفر در روز افزایش یافته و همچنین در صورت استقبال زائران امکان افزایش سفرها وجود دارد.

مدیرکل بندر خرمشهر گفت: اعزام زائران اربعین حسینی از طریق این مسیر دریایی، روزانه با استفاده از 3 فروند شناور و با ظرفیت 540 نفر انجام می شود.

وی عنوان کرد: در ایام اربعین سال گذشته تردد 3هزار و 435 نفر از طریق این مسیر دریایی بندر خرمشهر به مقصد بصره به ثبت رسید که پیش بینی می شود امسال استقبال بیشتری از این مسیر دریایی صورت گیرد.

دریس اظهار داشت: پایانه بین المللی خلیج فارس با برخورداری از 2 پست اسکله و ظرفیت خدمات رسانی به 1200 زائر در روز، به عنوان یکی از بزرگترین و مجهزترین پایانه های مسافربری دریایی منطقه شناخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران اربعین حسینی از بندر خرمشهر به عراق منتقل می شوند

زائران اربعین حسینی از بندر خرمشهر به عراق منتقل می شوند