مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 05:112015-11-28اجتماعي

نکات بهداشتی راهپیمایی اربعین


با توجه به حجم بالای زائرانی که به کشور عراق می روند، لازم است تا زوار برای جلوگیری از انتقال بیماری های واگیردار نکات بهداشتی را به صورت کامل رعایت کرده و هر مدت یک مرتبه دست و صورت خود را با صابون شست وشو بدهند.

- شکرالله سلمان زاده در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز"، اظهار داشت: با توجه به سوابق سال های گذشته و همچنین حجم بالای زوار باید زائران اربعین حسینی نکات بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنند تا به این وسیله از انتقال بیماری هایی نظیر آنفولانزا و وبا جلوگیری شود.

وی افزود: زوار در طول سفر به کشور عراق، فقط از آب های بطری و بسته بندی شده استفاده کنند و در طول مسیر از مصرف آب نگهداری شده در مخازن، آب لوله کشی، آب هایی که با یخ، خنک شده اند و حتی شربت هایی که با این آب ها تهیه می شود، خودداری کنند.

رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: هم چنین زائران از ماسک برای جلوگیری از انتقال بیماری ها استفاده کرده و آن را به روی بینی و دهان خود قرار دهند.

وی عنوان کرد: توصیه می شود مسافران کشور عراق از غذاهای گرم که تازه تهیه شده استفاده کنند و از مصرف غذای مانده و سرد پرهیز کنند و غذا را به مدت طولانی و برای وعده های دیگر نگهداری نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکات بهداشتی راهپیمایی اربعین

نکات بهداشتی راهپیمایی اربعین