مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 01:112015-11-27سياسي

امام جمعه فهرج: بیانات مقام معظم رهبری راهگشا است


امام جمعه فهرج با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان بسیج اظهار داشت: بیانات مقام معظم رهبری برای ما راهگشا است.

- حجت الاسلام خیرالله ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در فهرج با محکوم کردن قرائت پیام یکی از سران فتنه در مراسم تجلیل از خیر مدرسه ساز کرمان، اظهار داشت: در حالی این مراسم برگزار شد که شخص خیر مدرسه ساز حضور نداشت و درخواست کرده بود تا چنین برنامه ای برای وی برگزار نشود.

وی بیان داشت: در این جلسه پیامی از سران فتنه قرائت شد و در ایام عزای ماه صفر به شادی پرداختند، عده ای در سطح استان دست به این کارها می زنند تا چهره فتنه گران را برگردانند.

ابراهیمی افزود: این چهره از ذهن مردم پاک شدنی نیست و کسانی که دست به چنین اقداماتی می زنند در کنار همان چهره ها قرار می گیرند، افرادی که می خواهند فتنه گران را از ذهن مردم پاک کنند خودشان نیز در کنار آنها قرار می گیرند.

وی با محکوم کردن این حرکت زشت خواستار برخورد مسئولان استان شد و تصریح کرد: عده ای تنها به دنبال منافع شخصی خودشان هستند و هیچگاه به فکر مردم نبوده اند، مردم باید مراقب اینگونه برنامه های شخصی، جناحی و حزبی باشند.

امام جمعه فهرج همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان بسیج اظهار داشت: بیانات مقام معظم رهبری برای ما راهگشا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه فهرج: بیانات مقام معظم رهبری راهگشا است

امام جمعه فهرج: بیانات مقام معظم رهبری راهگشا است