مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 00:112015-11-27اجتماعي

راه اندازی دیپلم"سلامت" و "امداد و نجات" در ایران


معاون آموزشی، پژوهشی و فناوری جمعیت هلال احمر برای افزایش و ارتقای نیروهای مهارتی در کشور پیشنهاد راه اندازی دیپلم"سلامت" و "امداد و نجات" را به آموزش و پرورش ارائه کرد.

- معاون آموزشی، پژوهشی و فناوری جمعیت هلال احمر برای افزایش و ارتقای نیروهای مهارتی در کشور پیشنهاد راه اندازی دیپلم"سلامت" و "امداد و نجات" را به آموزش و پرورش ارائه کرد.

دکتر سید حمید جمال الدینی در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم"، با ارائه پیشنهادی به آموزش و پرورش برای راه اندازی دیپلم "سلامت" و "امداد و نجات" اظهار داشت: هدف راه اندازی هنرستان ها در سالهای گذشته بسیار مقدس و مورد احترام بود، اگر آن روزها این مدارس فنی و حرفه ای با همان کارکرد ادامه می یافت، شاید امروز دنبال نیروهای مهارتی نمی گشتیم.

وی ادامه داد: متاسفانه امروز هنرستان ها تنزل پیدا کرده اند که بدون غرض هم نبوده؛ یعنی حساب شده بوده تا حدی که اگر دانش آموزی جای دیگری نتوانست ورود کند به هنرستانها می رود و این فرهنگ غلط باعث شد که امروز کشور دنبال نیروی مهارتی بگردد، ولی اگر آن روزها آموزشکده های فنی و حرفه ای و هنرستانها با کارکرد اصلی حفظ و مراقبت می شدند و در نگاه مردم نیز جایگاه هنرستان ها ضد ارزش نمی شد با وضعیت کنونی مواجه نمی شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دیپلم"سلامت" و "امداد و نجات" در ایران

راه اندازی دیپلم"سلامت" و "امداد و نجات" در ایران