مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 00:062015-11-27پزشكي

فارس گزارش می دهد آغاز فصل سرما و افزایش بیماری‎های مفاصل


مدیر کلینیک تخصصی فیزیوتراپی ایرانیان بابل رعایت سبک صحیح زندگی، شیوه صحیح نشستن و خوابیدن و انجام درست فعالیت های شغلی را از دیگر عوامل پیشگیری از این بیماری ها برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان بابل، با شروع فصل پاییز و سردی تدریجی هوا، تعداد مراجعه کنندگان به مطب و درمانگاه های پزشکان افزوده می شود، چون شیوع بعضی بیماری ها در فصل پاییز نمود بیشتری دارد.

گرچه این بیماری ها معمولاً خطرناک و کشنده نیستند ولی هرساله هزینه زیادی به اقتصاد کشور تحمیل کرده و کیفیت زندگی را کاهش می دهند، علاوه بر این، مصرف بی رویه دارو و استفاده از خدمات درمانی به اقتصاد جامعه صدمه می زند.

شایع ترین بیماری های این فصل عبارتند از سرماخوردگی، آنفلوآنزا، آسم، برونشیت و حساسیت فصلی است که سرما به طور غیرمستقیم می تواند در شناسایی برخی از مشکلات مفصلی موثر باشد، در فصول سرد به‎علت انقباض و انبساط ناگهانی عضلات و مفاصل، افرادی که دچار مشکلات مفاصل نظیر آرترز، گرفتگی مفصل و یا کوتاهی مادرزادی تاندون هستند، ناراحتی شان تشدید شده و مشخص می شود که وی دچار یکی از این درگیری ها است.

گاهی اوقات جابه جا شدن از محیط گرم به محیط سرد سبب می شود تا سرما روی مفاصل و عضلات اثر گذاشته و تولید درد کند و در واقع عضلات دچار تحریک عصبی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد آغاز فصل سرما و افزایش بیماری‎های مفاصل

فارس گزارش می دهد آغاز فصل سرما و افزایش بیماری‎های مفاصل