مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آذر 1394 ساعت 17:252015-11-27اجتماعي

ارایه خدمات بیمه ای به زائران عتبات توسط بیمه رازی


شرکت بیمه رازی برای زائرانی که عازم عتبات عالیات هستند بیمه نامه حوادث ویژه زائران صادر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، فرشید بخشی، معاون فنی بیمه های اشخاص شرکتبیمه رازی" گفت: شرکت بیمه رازی به منظور ارائه خدمات بیمه ای به زائران عتبات عالیات در طول سال به ویژه در ایام محرم، صفر و اربعین حسینی تسهیلات بیمه ای ویژه ای تدارک دیده و بیمه نامه زائران به همین منظور طراحی و ارائه شئه است.

وی افزود: فروش بیمه نامه فوق از اول محرم آغاز شده و تاکنون نیز هزاران نفر از هموطنان از خدمات بیمه ای این شرکت برخوردار شده اند.

معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه رازی افزود: در طرح بیمه ای این شرکت کلیه حوادث احتمالی در طول مدت سفر تحت پوشش است و بیمه شدگان می توانند با خیال آسوده سفر کنند و در صورت مواجهه با حوادث غیرمترقبه از حمایت ها و مزایای بیمه نامه برخوردار شوند.

بخشی در باره نحوه صدور بیمه نامه نیز اظهار داشت: زائران می توانند این بیمه نامه را به صورت گروهی و انفرادی از طریق شعب و نمایندگان ویژه و همچنین در مبادی خروجی تهیه کنند.

در استان های خوزستان و ایلام، در مرزهای خروجی چزابه، شلمچه و مرز مهران محل های ویژه ای جهت صدور بیمه نامه پیش بینی شده است؛ همچنین امکان تهیه اینترنتی بیمه نامه به صورت آنلاین نیز در دسترس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارایه خدمات بیمه ای به زائران عتبات توسط بیمه رازی

ارایه خدمات بیمه ای به زائران عتبات توسط بیمه رازی