مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آذر 1394 ساعت 16:552015-11-27اقتصادي

نرخ دلار در شیب تند افزایش !


بانک مرکزی در آخرین روز کاری هفته گذشته، یکباره قیمت رسمی دلار را 30027 ریال اعلام کرد نرخی که در نوع خود یک رکوردشکنی برای این ارز در بازار رسمی دولتی محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، نخستین بار است که قیمت هر دلار امریکا در بانک های دولتی به رقمی بیش از 3000 تومان می رسد؛ به تبع افزایش نرخ رسمی دلار ، نرخ این ارز در بازار تهران به رقمی بیش از 3635 تومان رسید.

این افزایش قیمت رسمی دلار در حالی اتفاق می افتد که صمد کریمی مدیرکل اداره صادرات بانک مرکزی در آخرین اظهار نظر خود در زمینه چشم انداز نوسانات بازار ارز فعالان اقتصادی را به خویشتنداری در تصمیم گیری های اقتصادی فراخواند و خواستار توجه آنها به اطلاعیه های بانک مرکزی در این زمینه شد، پیامی که کمترکسی تصویر می کرد پیامد آن افزایش قیمت رسمی دلار باشد.

هرچند در خصوص دلایل نوسان قیمت ارز طی هفته های اخیر اظهارات مختلفی همچون افزایش تقاضا براثر معاملات سوداگرانه ، معاملات اعتباری ، تقاضای فصلی دلار و یا افزایش تقاضا برای سفر زائران اربعین اعلام شده است اما ظاهرا این همه ماجرا نیست ؛چراکه زمزمه هایی در محافل رسانه ای مطرح شده مبنی براینکه نرخ رسمی دلار تا 3100 تومان هم خواهد رسید، چراکه بودجه سال آینده با این نرخ دلار طراحی شده است و لذا نرخ رسمی دلار طی ماه های پایانی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ دلار در شیب تند افزایش !

نرخ دلار در شیب تند افزایش !