مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آذر 1394 ساعت 16:462015-11-27اقتصادي

اجرای طرح رفع سد معبر بساط گستران در محدوده بازار تهران


شهردار منطقه 12 از اجرای طرح رفع سد معبر دستفروشان و بساط گستران از روز شنبه 7 آذرماه به دنبال درخواست های مکرر کسبه و شهروندان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" به نقل از "شهر نوشت" عابد ملکی شهردار منطقه 12 از اجرای طرح رفع سد معبر دستفروشان و بساط گستران از روز شنبه 7 آذرماه به دنبال درخواست های مکرر کسبه و شهروندان خبر داد و گفت: به دلیل وابستگی معیشتی تعدادی از دستفروشان به این کار پیش بینی کردیم تا شب بازارها و روزبازارهایی برای فروش محصولات این افراد در نظر گرفته شود.

ملکی با بیان اینکه یکی از بخش های طرح انضباط شهری موضوع رفع سد معبر دستفروشان و بساط گستران است، اظهار داشت: این طرح با توجه به درخواست مردم در بازار انجام می شود.

به این معنی که شهروندان همواره از حضور دستفروشان و ایجاد مانع برای تردد ناراضی بودند و کسبه ای هم که در بازار مشغول به کار بودند از ما درخواست ساماندهی دستفروشان را داشتند.

وی با تاکید بر اینکه در طرح انضباط شهری صرفاً موضوع جمع آوری و برخورد مطرح نیست، افزود: واقعیت این است که در موضوع دستفروشان ما با چند مساله رو به رو هستیم؛ از یک طرف عده ای از دستفروشان به این کار نیاز دارند و معیشت خود را از این طریق تامین می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح رفع سد معبر بساط گستران در محدوده بازار تهران

اجرای طرح رفع سد معبر بساط گستران در محدوده بازار تهران