مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آذر 1394 ساعت 15:002015-11-27فرهنگي

نگاه های برتر یک تور عکاسی طبیعت معرفی شدند (+عکس)


پس از نقد و بررسی عکس های برتر عکاسان همسفر ، زیبایی در طبیعت پاییز ، تعریف نشانه ها در عکاسی طبیعت ، نقش رنگ و خاکستری ها در عکاسی طبیعت، نقش خلاقیت در معرفی یک نگاه نو و … به عنوان ملاک های ارزیابی عکس ها مورد طرح قرار گرفت و در نهایت آثار منتخب همسفران .

- پس از نقد و بررسی عکس های برتر عکاسان همسفر ، زیبایی در طبیعت پاییز ، تعریف نشانه ها در عکاسی طبیعت ، نقش رنگ و خاکستری ها در عکاسی طبیعت، نقش خلاقیت در معرفی یک نگاه نو و … به عنوان ملاک های ارزیابی عکس ها مورد طرح قرار گرفت و در نهایت آثار منتخب همسفران از نگاه حاضرین این نشست با صرف زمان کافی مورد سعی در نقد و تحلیل فنی و بصری و محتوایی قرار گرفت.

عصرایران - نشست آموزشی نقد و بررسی کیفی عکس های تولید شده در کارگاه عکس طبیعت در سالن اجتماعات پایگاه عکس چیلیک برگزار شد .

نقد و بررسی آثار عکاسان همسفر با هشتادمین تور عکاسی چیلیک به مقصد طبیعت پاییزی جنگل و دریاچه چورت با حضور عکاسان همسفر و سایر علاقه مندان به حضور در این نشست آموزشی ، برگزار و پس از بحث و گفت وگو پیرامون آثار دریافتی ، نگاه های برتر این تور عکاسی پاییزی معرفی شدند .

در این نشست ابتدا عکاسان همسفر با حضور میهمانان متقاضی حضور در این جلسه ، پس از مشاهده گزارش تور عکاسی طبیعت ، پیرامون موارد کمی و کیفی این سف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه های برتر یک تور عکاسی طبیعت معرفی شدند (+عکس)

نگاه های برتر یک تور عکاسی طبیعت معرفی شدند (+عکس)