مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آذر 1394 ساعت 12:212015-11-27پزشكي

ورزش از سردی مزاج و بروز بیماری ها جلوگیری می کند


رییس مرکز تحقیقات کارآزمایی بالینی طب سنتی دانشگاه شاهد گفت: برای جلوگیری از بروز سردی مزاج و چاقی باید افراد ورزش کنند, کسی که ورزش نمی کند مزاجش سرد می شود؛ - اگر ماست و سردی نیز مصرف کند, به بدنش آسیب وارد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم", محسن ناصری درباره فعالیت بدنی اظهار داشت: قبل از غذا خوردن افراد باید حرکت داشته باشند, اما با بدانند که حرکت بعد از غذا مناسب نیست.

حرکت و فعالیت قبل از غذا اشتها را بر می انگیزد به گفته وی حرکت و فعالیت قبل از غذا اشتها را بر می انگیزد و هضم را بهبود می بخشد, حرکت ارادی و فعالیت بدنی مناسب موجب تنفس عمیق و متواتر می شود.

رییس مرکز تحقیقات کارآزمایی بالینی طب سنتی دانشگاه شاهد اضافه کرد: افراد بهتر است که در فصول گرم کمتر به ورزش بپردازند و در فصول سرد سال فعالیت بدنی و ورزش را بیشتر کنند.

ناصری عنوان کرد: اگر افراد به خوبی و در وقت مناسب ورزش کنند و در انجام آن تداوم داشته باشند, بسیاری از بیماری‎ ها از بدن دفع می شود چرا که ورزش حرارت غریزی را افزایش داده و در دفع مواد زائد بسیار کمک کننده است.

بیشترین عامل بیماری ها کم تحرکی است وی اضافه کرد: امروزه با کم حرکتی افراد مواجه هستیم, پدران ما به صورت خودکار روزمره ورزش بدنی انجام می دادند ولی امروزه بیشترین عا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش از سردی مزاج و بروز بیماری ها جلوگیری می کند

ورزش از سردی مزاج و بروز بیماری ها جلوگیری می کند