مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آذر 1394 ساعت 11:312015-11-27سياسي

شهید رکن آبادی از مسیر یک "دیپلمات مسلمان انقلابی" عدول نکرد


وزیر اسبق امور خارجه کشورمان در پیامی به مناسبت بازگشت پیکر غضنفر رکن آبادی سفیر سابق ایران در لبنان، گفت: شهید رکن آبادی هرگز از حرکت در مسیر یک «دیپلمات مسلمان انقلابی» عدول نکرد و رهبر معظم انقلاب را «مفترض الطاعه» می دانست.

- وزیر اسبق امور خارجه کشورمان در پیامی به مناسبت بازگشت پیکر غضنفر رکن آبادی سفیر سابق ایران در لبنان، گفت: شهید رکن آبادی هرگز از حرکت در مسیر یک دیپلمات مسلمان انقلابی عدول نکرد و رهبر معظم انقلاب را مفترض الطاعه می دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری تسنیم"، منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه کشورمان در یادداشتی به مناسبت بازگشت پیکر غضنفر رکن آبادی سفیر سابق ایران در لبنان، او را سرداری سرفراز در جبهه پیچیده دیپلماتیک نظام جمهوری اسلامی دانست که جدّ و جهد در راه تحقق آرمان های نظام جمهوری اسلامی در حوزه سیاست خارجی را بزرگترین رسالت دیپلماتیک خود تعریف کرده بود.

رکن آبادی در سال 1389 با حکم منوچهر متکی وزیر امور خارجه اسبق کشورمان به سمت سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان برگزیده شده بود.

متن این یادداشت به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم سرانجام پس از 2 ماه پیکر شهید دکتر رکن آبادی دیپلمات انقلابی شناسایی و در هفته بسیج از سرزمین وحی راهی میهن اسلامی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید رکن آبادی از مسیر یک "دیپلمات مسلمان انقلابی" عدول نکرد

شهید رکن آبادی از مسیر یک "دیپلمات مسلمان انقلابی" عدول نکرد