مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آذر 1394 ساعت 09:402015-11-27بين الملل

آلمان هم در عملیات نظامی علیه داعش در سوریه مشارکت می کند


مقامات آلمان می گویند برای کمک به نیروی هوایی کشورهای غربی در سوریه جت های "تورنادو" و ناوچه جنگی به منطقه اعزام می کنند.

آلمان به دلیل محدودیت های قانونی اما نمی تواند نقش مستقیم در بمباران هوایی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) آلمان برای کمک به جنگنده ها و بمب افکن های فرانسه و سایر کشورهای هم پیمان در جنگ علیه گروه تروریستی داعش جت های شناسایی و ردیابی موسوم به "تورنادو" (Tornado) به سوریه می فرستد.

خبرگزاری آلمان در خبر تکمیلی خود گزارش داد که آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان و وزرای سهیم در امور امنیتی و نظامی تصمیم گرفته اند علاوه بر تورنادو، دستکم یک ناوچه جنگی، یک هواپیمای تانکر برای سوخت رسانی به جت های جنگنده و بمب افکن ها و نیز امکانات شناسایی ماهواره ای به منطقه اعزام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسکای نیوز عربی، به دنبال حملات خونین 13 نوامبر پاریس، اورسلا فون درلاین، وزیر دفاع آلمان اعلام کرد که کشورش به فرانسه پیشنهاد کرده برای مشارکت در نبرد علیه داعش در سوریه که مسئولیت انفجارهای اخیر فرانسه را برعهده گرفته ، رزم ناو، هواپیمای جاسوسی و غیره ارسال کند.

وزیر دفاع آلمان تاکید کرد که نیروهای این کشور می توانند مسئولیت ماموریت هایی چون حمایت، شناسایی و ارائه خدمات لجستیکی را بر عهده گیرند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان هم در عملیات نظامی علیه داعش در سوریه مشارکت می کند

آلمان هم در عملیات نظامی علیه داعش در سوریه مشارکت می کند