مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آذر 1394 ساعت 09:212015-11-27اقتصادي

اعتراض مرغداران به کیفیت واکسن های تولید داخل و افزایش تعرفه واردات + سند


مرغداران با ارسال نامه ای به وزیر جهاد کشورزی با اشاره به "شیوع و طغیان هراز گاه بیماری طیور"اعلام کردند:" مرغدارن در بسیاری از موارد نسبت به اثر بخشی واکسن های یک موسسه داخلی توجیه نیستند و نمی خواهند سرمایه خود را اجبارا به این واکسن ها بسپارند.

- مرغداران با ارسال نامه ای به وزیر جهاد کشورزی با اشاره به "شیوع و طغیان هراز گاه بیماری طیور"اعلام کردند:" مرغدارن در بسیاری از موارد نسبت به اثر بخشی واکسن های یک موسسه داخلی توجیه نیستند و نمی خواهند سرمایه خود را اجبارا به این واکسن ها بسپارند.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم"، مرغدارن از تشکل های مختلف کشوربا ارسال نامه ای به وزیر جهاد کشاورزی از آنچه آن را افزایش نابهنجار تعرفه واردات واکسن ها خوانده اند، گلایه کردند و خواهان استفاده غیر اجباری از واکسن عرضه شده در بازار شدند.

در متن این نامه آمده است: "همانگونه که مستحضرید شیوع و طغیان هر از گاه بیماری طیور علاوه بر افزایش حساسیت های امنیت زیستی لزوم پیشگیری کاملا موثر، مطمئن و قاطع را نیز یاد آور می شود.

در این میان با توجه به وجود واکسن های تولیدی یک موسسه در داخل کشور که در بسیاری از موارد، مرغدارن مصرف کننده نسبت به اثر بخشی آنها توجیه نبوده و سرمایه گذاری کلان خود در بخش تولید گوشت مرغ و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض مرغداران به کیفیت واکسن های تولید داخل و افزایش تعرفه واردات + سند

اعتراض مرغداران به کیفیت واکسن های تولید داخل و افزایش تعرفه واردات + سند