مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آذر 1394 ساعت 09:002015-11-27بين الملل

تاکید نخست وزیر سابق فرانسه بر حمایت از ارتش سوریه در مبارزه با تروریست های تکفیری


نخست وزیر سابق فرانسه بر حمایت از ارتش سوریه در مبارزه با گروه تکفیری - صهیونیستی داعش تاکید کرد.

فرانسوا فیون روز پنجشنبه در مصاحبه با رادیو فرانس اینتر گفت : فرانسه باید از همه نیروهایی که با تروریست های داعش مبارزه می کنند از جمله ارتش سوریه پشتیبانی کند و در عین حال باید روابط دیپلماتیک خود را با سوریه از سرگیرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آسیا از پاریس، فیون با اشاره به اشتباه فرانسه در تحلیل بحران سوریه ، گفت فرانسه از ابتدا تحولات داخلی سوریه را انقلاب مسالمت آمیز مردم بر ضد دولت خواند و بر همین اساس تلاش کرد از مخالفان نظام حاکم سوریه حمایت کند اما برداشت پاریس از بحران سوریه کاملا نادرست بود و دولت با تعطیلی سفارت فرانسه در دمشق اشتباه بزرگی را مرتکب شد .

فرانسوا فیون در ادامه بر لزوم تشکیل ائتلاف جهانی بر ضد داعش و حمایت از همه نیروهای زمینی از جمله ارتش سوریه و حزب الله لبنان که با گروه تکفیری داعش مبارزه می کنند ، تاکید کرد .

نخست وزیر سابق فرانسه افزود : ما در ائتلاف جهانی باید ازکسانی که می توانند با تروریست های داعش مبارزه کنند ، حمایت کنیم و آمریکایی ها هرگز در صحنه واقعی جنگ با تروریست های داعش قرار نداشتند و به اعتقاد من فرانسه باید با آمریکا و یا بدون آن وارد جنگ با این گروه تروریستی شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید نخست وزیر سابق فرانسه بر حمایت از ارتش سوریه در مبارزه با تروریست های تکفیری

تاکید نخست وزیر سابق فرانسه بر حمایت از ارتش سوریه در مبارزه با تروریست های تکفیری