مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آذر 1394 ساعت 04:462015-11-27سياسي

روحانیان و مبلغان دینی به مناطق محروم اردبیل اعزام می شوند


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: در راستای ترویج فرهنگ دین اسلام و گسترش برنامه های معنوی تعداد زیادی از روحانیان و مبلغان به مناطق روستایی و محروم استان اردبیل اعزام می شوند.

- حجت الاسلام مهدی ستوده در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل" اظهار داشت: برنامه های قرآنی و فرهنگی یکی از اولویت های اساسی در مساجد است که باید توسط هیئت امنای مساجد، ریش سفیدان محل و روحانیان به طور همه جانبه ترویج و این حرکت موثر نهادینه شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: برنامه های فرهنگی و قرآنی در مساجد استان اردبیل برای جذب نوجوانان و جوانان در مساجد افزایش می یابد.

وی با اشاره به اینکه مساجد پایگاهی برای ترویج فرهنگ ناب دین مبین اسلام است، گفت: در این راستا نیاز است با زمینه سازی برنامه های معنوی و مذهبی موثر در جلب و جذب جوانان و نسل های جدید به اماکن مذهبی و قرآنی حرکت کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: مساجد نباید مختص روزها و ماه های خاص سال باشد، بلکه در همه ماه ها و روزهای سال مساجد مکانی مقدس برای گسترش برنامه های فرهنگی و معنوی باشد تا شاهد تربیتی نسلی مومن و متعهد در جامعه باشیم.

ستوده بیان کرد: با توجه به نشر برنامه های ضداخلاقی و هجمه های فرهنگی از سوی شبکه های ضداسلامی و مخرب که توسط استکب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیان و مبلغان دینی به مناطق محروم اردبیل اعزام می شوند

روحانیان و مبلغان دینی به مناطق محروم اردبیل اعزام می شوند