مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آذر 1394 ساعت 01:462015-11-26سياسي

نماینده مردم بیجار در مجلس: دغدغه درمانی افراد بی بضاعت رفع شده است


برنامه های بخش سلامت دولت موجب آرامش افراد جامعه به ویژه افراد بی بضاعت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بیجار، سیدمحمد بیاتیان پنج شنبه شب در جریان معرفی هفت تن از پزشکان متخصص جدید در بیجار، به تغییرات در دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت اشاره کرد و اظهار داشت: برجسته ترین تغییرات و خدمت در دولت تدبیر و امید در زمینه بهداشت و درمان بوده است.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حدود 50 تا 70 درصد از مراجعه کنندگان به دفتر بنده در شهرستان و تهران مربوط به مباحث پزشکی بود، گفت: بعد از اجرای طرح تحول نظام سلامت، این مراجعات به صفر رسیده است.

بیاتیان ضمن تقدیر از دولت تدبیر و امید و شخص وزیر بهداشت که دغدغه مسائل بهداشتی را پوشش می دهند، گفت: تا امروز کم و کاستی هایی وجود داشته اما به بهترین نحو این مهم را مدیریت کرده اند.

وی گفت: در احادیث نیز به اهمیت نعمت سلامت اشاره شده است که جز مراکز بهداشت و درمان، دیگر دستگاه ها نقش موثری در بحث سلامت افراد جامعه دارند.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران در بحث مسائل بهداشتی و درمانی نسبت به کشورهای منطقه وضعیت مطلوب تری دارد و حرف اول را در زمینه پزشکی و مباحث تخصص در این زمینه می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم بیجار در مجلس: دغدغه درمانی افراد بی بضاعت رفع شده است

نماینده مردم بیجار در مجلس: دغدغه درمانی افراد بی بضاعت رفع شده است