مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آذر 1394 ساعت 01:262015-11-26سياسي

5 طرح کشاورزی در جشنواره ابتکارات بسیج گیلان برگزیده شد


مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان گفت: امسال از میان طرح های بسیاری که در جشنواره خلاقیت ها و ابتکارات شرکت کرده بودند، 5 طرح در زمینه دانش افزایی درحیطه کشاورزی برگزیده شد.

- سرهنگ پاسدار عزیزالله لطفی نژاد در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در رشت"، با اشاره به برگزاری جشنواره خلاقیت ها و ابتکارات پایگاه های بسیج مساجد در استان گیلان، اظهار داشت: امسال از میان طرح های بسیاری که در این جشنواره استانی شرکت کرده بودند، 5 طرح در زمینه دانش افزایی در حیطه کشاورزی برگزیده شد.

وی با بیان موضوعات این 5 طرح گفت: این طرح ها در زمینه دانش افزایی، کاشت گیاهان نوترکیب جدید و کاشت و پروش زعفران در مناطق جلگه ای استان است و در این طرح در سطح استان گیلان کاشت زعفران در مناطق ییلاقی مثل دیلمان و رودبار انجام می شود در حالی که ما در گذشته در مناطق جلگه ای استان شرایط کاشت زعفران نداشتیم.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان، تصریح کرد: در این طرح، پایگاه شهید بهشتی بازکیاگوراب با استفاده از توان علمی دانشجویان و استادان رشته کشاورزی، موفق به کاشت زعفران در محدوده پایگاه خود شدند که با توجه به آبگیر بودن مناطق جلگه ای گیلان این طرح موفق بود و حتی ارتفاع گیاه زعفران از ارتفاع آن در مناطق کوهستانی نیز بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 طرح کشاورزی در جشنواره ابتکارات بسیج گیلان برگزیده شد

5 طرح کشاورزی در جشنواره ابتکارات بسیج گیلان برگزیده شد