مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آذر 1394 ساعت 00:202015-11-26بين الملل

پوتین: انتظار حمله ترکیه را نداشتیم و برای همین آن را خیانتکارانه می دانیم


ولادمیر پوتین، رییس جمهور روسیه در نشست خبری مشترک با همتای فرانسوی خود گفت هواپیمای ما مجهز به سامانه دفاع از خود نبود زیرا اصلا انتظار نداشتیم که هدف حمله ترکیه قرار بگیریم و برای همین حمله ترکیه را حمله ای خیانتکارانه تلقی می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه تلویزیونی بی بی سی؛ پوتین در بخش پرسش و پاسخ به سوال خبرنگارن درباره آینده سوریه و رییس جمهور این کشور گفت به باور من، آینده رییس جمهور اسد در دست مردم سوریه است.

دوم اینکه نمی توان تروریست ها را بدون عملیات زمینی به صورت موفق کنار زد و هیچ نیروی دیگری در سوریه غیر از نیروهای دولتی وجود ندارد تا با تروریست ها مبارزه کند.

در این خصوص، باور دارم که ارتش رییس جمهور اسد نیروی واقعی برای مبارزه با تروریسم است.

نیروهای دیگری که خواستار مقابله با تروریسم هستند، باید بگویم که ما خواستار ارتباط با آنها هستم و همانطور که پیشتر نیز گفتم، از حمایت از آنان در مبارزه با تروریسم خرسند خواهیم بود.

رییس جمهور روسیه گفت ما همچنین از ارتش رییس جمهور اسد حمایت می کنیم؛ توافق کردیم که این بخشی عمده از توافق ما با رییس جمهور اولاند باشد.

ما همچنان به مبادله اطلاعات درباره سرزمین های اشغال شده از سوی بخش مورد موافقت مخالفان اسد که تروریست نیستند، ادامه می دهیم تا از حمله به آنها خودداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین: انتظار حمله ترکیه را نداشتیم و برای همین آن را خیانتکارانه می دانیم

پوتین: انتظار حمله ترکیه را نداشتیم و برای همین آن را خیانتکارانه می دانیم