مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آذر 1394 ساعت 00:062015-11-26اجتماعي

معاون جمعیت هلال احمر استان زنجان: مانور زلزله در مدارس استان زنجان برگزار می شود


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان از برنامه ریزی برای برگزاری مانور زلزله در مدارس زنجان خبر داد و گفت: برنامه پایلوت این مانور در دبیرستان شریعتی برگزار می شود.

- فاطمه جمشیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از برنامه ریزی برای برگزاری هفدهمین مانور زلزله در زنجان خبر داد و اظهار کرد: این مانور در روز هشتم آذر ماه برگزار می شود.

وی شعار روز مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس را مدرسه، ایمنی جامع تاب آور اعلام و اضافه کرد: این مانور با همکاری آموزش و پرورش، سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، مدیریت بحران استان زنجان و معاونت امداد و نجات جمعیت برگزار می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان مدرسه پایلوت انتخاب شده برای برگزاری مانور زلزله را دبیرستان شریعتی واقع در دروازه رشت اعلام و تصریح کرد: این مانور با نواخته شدن زنگ آژیر در مدارس آغاز می شود.

جمشیدی با بیان اینکه مانور زلزله در مدارس با حضور مربیان امداد و نجات برای ارائه آموزش های مورد نظر برگزار می شود، افزود: آشنایی با نقاط امن و پناه گیری در مدرسه از جمله آموزش های ارائه شده در این دوره است.

وی آزمایشگاه، حیاط، پله، راهرو و تخلیه صحیح از کلاس ها را از جمله تمری های پیش بینی شده برای مانور زلزله مدارس زنجان اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون جمعیت هلال احمر استان زنجان: مانور زلزله در مدارس استان زنجان برگزار می شود

معاون جمعیت هلال احمر استان زنجان: مانور زلزله در مدارس استان زنجان برگزار می شود