مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 21:512015-11-26سياسي

7 زن از هر 10 زن در جهان مورد خشونت قرار می گیرند


متاسفانه در جهان از هر ده زن هفت زن مورد خشونت قرار می گیرند و چنانچه ساعت شماری در نظر گیریم مشاهده خواهیم کرد که در ثانیه ثانیه آن علیه بانوان اعمال خشونت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، سیدعلی کاظمی نسب امشب در همایش زنان امنیت و توسعه پایدار که دردانشگاه آزاد مشهد برگزار شد با بیان اینکه امروز در ربع اول قرن بیست و یکم هستیم و مشاهده می کنیم که جنبش عمیقی در رابطه با احقاق حقوق زنان ایجاد شده است گفت: قانون اساسی ما را مکلف کرده است تا از طریق اجتهاد مستمر و بهره گیری از تجربیات سایر ملل به کرامت انسانی احترام بگذاریم.

وی ادامه داد: قانون اساسی نه تنها زنان را برابر مردان بلکه آنان را صاحب امتیازات ویژه ای می داند که باید جهت تحقق این اصل بکوشیم.

مدیر کل اسناد قوه قضاییه گفت: متاسفانه در جهان از هر ده زن هفت زن مورد خشونت قرار می گیرند و چنانچه ساعت شماری در نظر گیریم مشاهده خواهیم کرد که در ثانیه ثانیه آن علیه بانوان اعمال خشونت می شود.

وی پرداختن به مسئله خشونت علیه بانوان را مهم ارزیابی کرد و افزود: متاسفانه در جامعه ما آمار و اطلاعات دقیق و فراگیری از خشونت علیه بانوان وجود ندارد به همین دلیل نمی توانیم اطلاعات صحیحی در این رابطه ارائه دهیم و ناگریزیم اطلاعات را به صورت انتزاعی مطرح کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 زن از هر 10 زن در جهان مورد خشونت قرار می گیرند

7 زن از هر 10 زن در جهان مورد خشونت قرار می گیرند