مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 21:112015-11-26اقتصادي

استاندار گیلان خبر داد آسفالت 350 کیلومتر راه روستایی گیلان


استاندار گیلان از آسفالت 350 کیلومتر راه روستایی این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از رودسر، محمدعلی نجفی عصر امروز در حاشیه مراسم افتتاح آسفالت راه روستایی سی پل به شوییل اشکورات بخش رحیم آباد این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح به طول 10 کیلومتر با 25 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه با افتتاح طرح آسفالت راه 25 روستا از مزایای آن بهره مند می شوند، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 350 کیلومتر راه روستایی در گیلان آسفالت شده و برای اجرای این طرح 560 میلیارد ریال از منابع ملی و استانی سرمایه گذاری شده است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه سال گذشته 230 کیلومتر راه روستایی این استان آسفالت شده بود، خاطرنشان کرد: آسفالت راه های روستایی نسبت به سال گذشته در این استان 60 تا 70 درصد رشد داشته است.

نجفی با اشاره به اینکه راه های روستایی علاوه بر رفاه عمومی در توسعه اقتصادی روستاییان نقش دارد، افزود: یکی از دغدغه های دولت تدبیر و امید توجه به زیرساخت ها در روستاها با هدف کاهش مشکلات مردم و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها است.

وی دیدار چهره به چهره با روستاییان به منظور بررسی و رسیدگی به مشکلات مردمی را از اهداف سفر خود به شهرستان رودسر اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گیلان خبر داد آسفالت 350 کیلومتر راه روستایی گیلان

استاندار گیلان خبر داد آسفالت 350 کیلومتر راه روستایی گیلان