مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 20:402015-11-26اقتصادي

تلاش برای رونق بیشتر بخش آبزی پروری سیستان و بلوچستان


با هدف افزایش تولید و کاهش مشکلات تولید کنندگان ، اراضی واگذار شده به سرمایه گذاران بخش آبزی پروری در چابهار تعیین تکلیف می شوند .

مدیر کل واگذاری اراضی سازمان امور اراضی کشور در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما در چابهار گفت : در راستای رونق تولید در داخل در سالهای گذشته میزان قابل توجهی از اراضی برای پرورش میگو و فعالیت های آبزی پروری در چابهار واگذار شده بود که بعضی از این طرح ها موفق بوده اند و بعضی به علت وجود مشکل، فعالیتشان کم و یا متوقف شده است .

توکلی افزود : برای حل مشکلات واحدهای نیمه فعال و غیر فعال ،در صددیم با برطرف کردن موانعی که در حوزه کاری سازمان امور اراضی است از جمله تمدید قراردادهای واگذاری اراضی به این بهره برداران و در بخشهایی که مقررات اجازه می دهد با هماهنگی دستگاههای مربوطه نسبت به انتقال قطعی اسناد اقدام کنیم تا بهره برداران بتوانند بهتر فعالیت کنند.

وی گفت مصمم هستیم در نقاطی که امکان استفاده از اراضی و دریا وجود دارد و ملاحظات و محدودیتهایی وجود ندارد با افزایش واگذاری به سرمایه گذارانی که صلاحیت های فنی و مالی اجرای طرح را دارند،با هماهنگی شیلات ایران و اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان زمینه اشتغال بیشتر جوانان را فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای رونق بیشتر بخش آبزی پروری سیستان و بلوچستان

تلاش برای رونق بیشتر بخش آبزی پروری سیستان و بلوچستان