مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 20:312015-11-26سياسي

برخی کشورها پیمانکار رژیم صهیونیستی در منطقه غرب آسیا هستند


رژیم صهیونیستی برای حفظ ماهیت غاصبانه خود دنبال ناامن کردن منطقه است و در این مسئله برخی کشورها از جمله ترکیه و عربستان به طور مستقیم با این رژیم همکاری کرده و پیمانکار رژیم صهیونیستی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو از اهواز،" ظهر امروز با حضور اعضای فعال تشکل های دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز نشست سیاسی- فرهنگی "دشمن و شناسایی راه های نفوذ دشمن" به همت دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان در سالن امام رضا (ع) شرکت نفت اهواز برگزار شد.

در این نشست حسین رویوران کارشناس ارشد مسایل سیاسی در جمع دانشجویان اظهار داشت: برای بررسی حوادث منطقه و علت شکل گیری آن و اینکه با چه انگیزه این منطقه را نمی گذارند امن باشد باید به دو مسئله آمریکا و اسراییل اشاره کرد.

این تحلیل گر مسایل غرب آسیا افزود: رژیم صهیونیستی به عنوان یک کشور ناهنجار و غاصب برای اینکه ماهیت غاصبانه اش حفظ شود از بدو پیدایش دنبال ایجاد ناامنی و نوعی غلبه نظامی در منطقه است.

وی افزود: حفظ موجودیت این غده چرکین در حمله و اشغال کشورهای منطقه است وگرنه این کشور به دلیل ماهیت پوشالی که دارد محکوم به زوال است.

رویوران اظهار کرد: این رژیم غاصب هر جا احساس کند قدرتی در حال شکل گیری است که ممکن است برای امنیت آن خطر آفرین باشد سریع حمله می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی کشورها پیمانکار رژیم صهیونیستی در منطقه غرب آسیا هستند

برخی کشورها پیمانکار رژیم صهیونیستی در منطقه غرب آسیا هستند