مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 18:552015-11-26سياسي

30درصد کودکان کانون اصلاح و تربیت بچه های طلاق هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما، مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده در جلسه شورای اداری اصفهان با بیان اینکه ?? درصد از کودکان در کانون اصلاح و تربیت، مشکلات ناشی از مسائل خانوادگی و طلاق دارند گفت: ?? درصد از این کودکان بچه های طلاق هستند که حل همه این مسائل نیازمند اهتمام جمعی گروههای مختلف در کشور است.

فرهمندپور افزایش آمار طلاق را نگران کننده خواند و گفت: همانطور که باید برای زنان سرپرست خانوار اقدمات اساسی صورت گیرد باید جلوی رشد سریع زنان سرپرست خانوار نیز گرفته شود.

وی افزود: بروز آسیب های اجتماعی در زنان باعث ایجاد آسیب های جدی به جامعه خواهد شد و باید مدیران توجه ویژه ای به مسائل زنان داشته باشند.

فرهمندپور به افزایش سریع تعداد معتادان در زنان اشاره کرد و گفت: تغییر الگوی اعتیاد زنان، رشد کمی و پایین آمدن سن آغاز مصرف مواد مخدر در بین زنان نگران کننده است.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده با مقایسه هرم سنی مردان و زنان سرپرست خانوار گفت: بیشترین تراکم سنی مردان سرپرست بین ?? تا ?? سال است و این در حالی است که تراکم سنی زنان سرپرست خانوار در ایران بالای ?? سال است که بیشتر نیازمند حمایت و عدالت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30درصد کودکان کانون اصلاح و تربیت بچه های طلاق هستند

30درصد کودکان کانون اصلاح و تربیت بچه های طلاق هستند