مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 17:312015-11-26سياسي

در همدان صورت می گیرد برگزاری نخستین همایش ملی مدیریت کشاورزی با کاربرد الگوی زراعی


دومین همایش ملی گردشگری، جغرافیا و محیط زیست پاک و نخستین همایش ملی مدیریت کشاورزی با کاربرد الگوی زراعی در همدان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از همدان، دومین همایش ملی گردشگری، جغرافیا و محیط زیست پاک در همدان برگزار می شود.

دبیر اجرایی این همایش در گفت وگو با فارس مهلت ارسال متن کامل مقالات را 26 بهمن ماه دانست و بیان کرد: اعلام نتایج داوری مقالات نیز اول اسفندماه خواهد بود.

حمیدرضا سماواتی آخرین مهلت ثبت نام در همایش را 6 اسفندماه سال جاری عنوان کرد و گفت: این همایش در تاریخ 13 اسفندماه در دانشگاه بوعلی سینا برگزار می شود.

وی ایجاد همگرایی بین گرایش ها و رشته های مختلف علوم جغرافیایی و ایجاد بستری مناسب آشنایی دانشجویان و اساتید با آخرین نوآوری ها و دستاوردها در عرصه پژوهش در علوم جغرافیایی و محیط زیست را از اهداف این همایش دانست.

دبیر اجرایی این همایش ایجاد ارتباط بیشتر و فراهم کردن بستری مناسب برای ایجاد تعاملات علمی، ارتقای سطح دانش محققان و ایجاد زمینه برای توسعه تعاملات علمی- پژوهشی در جامعه دانشگاهی را از دیگر اهداف عنوان کرد.

وی سخنران ویژه همایش را پروفسور پرویز کردوانی پدر علم کویرشناسی ایران و استاد دانشگاه تهران دانست و در ادامه از برگزاری نخستین همایش ملی مدیریت کشاورزی با کاربرد الگوی زراعی خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در همدان صورت می گیرد برگزاری نخستین همایش ملی مدیریت کشاورزی با کاربرد الگوی زراعی

در همدان صورت می گیرد برگزاری نخستین همایش ملی مدیریت کشاورزی با کاربرد الگوی زراعی