مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 17:262015-11-26اقتصادي

وزیر راه و شهرسازی خبر داد احداث پارک لجستیکی در استان سمنان


وزیر راه و شهرسازی از احداث پارک لجستیکی در استان سمنان به عنوان یکی از مهم ترین برنامه های آینده وزارت راه و شهرسازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سمنان، عباس آخوندی بعدازظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران در حاشیه سفر به استان سمنان، به بررسی ویژگی های ممتاز و منحصر به فرد و موقعیت جغرافیایی مناسب استان سمنان پرداخت و اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی به دنبال ایجاد پارک لجستیکی در این استان است و در ماه های آینده این طرح را اجرایی می کند.

وی با اشاره به برنامه های وزارت راه و شهرسازی برای توسعه خدمات رسانی به مردم اظهار داشت: ساخت بنادر خشک اهمیت زیادی دارد و استان سمنان نیز می تواند با توجه به شرایط خاص آن دارای این موقعیت شود.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: همه امکانات حمل و نقلی نظیر بزرگراه، راه آسفالته و خط آهن تهران ـ مشهد باید در استان سمنان مورد استفاده قرار گیرد.

آخوندی افزود: شبکه ریلی استان سمنان به سمت استان های خراسان رضوی و خراسان شمالی اتصال های خوبی دارد و از این رو، در فکر احداث پارک لجستیکی در آن هستیم.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: توسعه امر خوبی است که باید در همه شهرستان های کشور اتفاق بیفتد و رسیدن به رشد و توسعه تنها با اتکا به توان دولتی امکان ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه و شهرسازی خبر داد احداث پارک لجستیکی در استان سمنان

وزیر راه و شهرسازی خبر داد احداث پارک لجستیکی در استان سمنان