مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 17:102015-11-26اقتصادي

بهای نفت پایه اروپا کاهش یافت


بهای نفت پایه اروپا، برنت، در معاملات روز چهارشنبه کاهش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از لندن، بهای هر بشکه نفت خام سبک برنت دریای شمال که از آن به عنوان مهمترین مرجع قیمت گذاری حدود دو سوم نفت داد و ستد شده در بازارهای بین المللی و مرجع و پایه ای برای قیمت گذاری دیگر انواع نفت در بازار اروپا استفاده می شود، برای تحویل در ماه ژانویه با 34 سنت کاهش نسبت به پایان معاملات روز کاری پیشین، به 45 دلار و 83 سنت رسید.

لوکمان اوتونوگا (Lukman Otunuga) کارشناس ارز در شرکت خدمات ارزی و مالی اف ایکس تی ام (FXTM) درباره نوسانات ارزش برابری ارزهای معتبر جهان در داد و ستدهای امروز می گوید قیمت دو شاخص نفتی عمده جهان یعنی نفت پایه اروپا، برنت، و نفت شاخص آمریکا، وست تگزاس اینترمدییت، روز گذشته افزایش یافت .

علت افزایش قیمت این دو شاخص نفتی در روز گذشته این بود که با انتشار گزارش مربوط به میزان ذخایر راهبردی نفت خام آمریکا تا هفته منتهی به 20 نوامبر، مشخص شد رقم آن کمتر از آنچه پیش بینی شده بود افزایش یافته است.

وزارت انرژی آمریکا روز گذشته با انتشار گزارشی اعلام کرد ذخایر راهبردی نفت خام آمریکا تا هفته منتهی به 20 نوامبر حدود یک میلیون بشکه افزایش یافته است که مطابق با همان چیزی بود که کارشناسان مسائل اقتصادی پیش بینی کرده بودند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهای نفت پایه اروپا کاهش یافت

بهای نفت پایه اروپا کاهش یافت