مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 15:462015-11-26دانش

اقتصاد مقاومتی بهترین راه مقابله در زمینه نفوذ اقتصادی دشمن است


جانشین خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رشت گفت: در زمینه نفوذ اقتصادی دشمن، اقتصاد مقاومتی بهترین راه مقابله است و بسیج کماکان باید پیشرو در عرصه اقتصاد مقاومتی باشد.

- میرزاپور، جانشین خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رشت در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در رشت، با بیان اینکه نفوذ آمریکا در کشورمان در زمینه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است، گفت: ملت ما تا به کنون از آمریکا هیچ حرکت مثبتی ندیده است و آمریکا همیشه دشمن ما بوده و هست.

وی افزود: آمریکا در طول تاریخ به دنبال دشمنی با ملت ما بوده است و بعد از انقلاب به شیوه های مختلف دشمنی خود را ادامه داده و درصدد نفوذ در کشورمان است.

جانشینِ خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رشت با اشاره به اینکه تاریخ تکرار می شود و آمریکا هیچ تغییری در رویکرد و رفتار خود با ملت ایران ایجاد نمی کند، گفت: ماهیت دشمنی ادامه دارد و تنها مدل و ظاهر آن متفاوت است و روشنگری درباره این موضوع وظیفه بسیج است.

میرزاپور با اشاره به روح استکبار ستیزی قیام عاشورا و درس گرفتن از آن تصریح کرد: بسیجیان باید فرهنگ عاشورا را درجامعه رواج دهند و در ابتدا خود به آن پایبند باشند.

وی اضافه کرد: در قیام کربلا اوج محبت و مهرورزی امام حسین(ع) و یاران ایشان را می بینیم؛ بنابراین بسیجیان باید هم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد مقاومتی بهترین راه مقابله در زمینه نفوذ اقتصادی دشمن است

اقتصاد مقاومتی بهترین راه مقابله در زمینه نفوذ اقتصادی دشمن است