مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 15:462015-11-26سياسي

مهمترین مولفه اقتدار ایران تفکر بسیجی است


نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه مهمترین مولفه اقتدار ایران تفکر بسیجی است،گفت: تفکر بسیجی برای کشور اقتدار، عزت و امنیت می آورد و گرفتن این تفکر از ملت ایران از راه های نفوذ دشمن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سعید جلیلی ظهر امروز در گردهمایی بسیجیان این شهرستان اظهار داشت: تفکر بسیجی یک سبک زندگی و یک رویکرد و نگاه در عرصه های مختلف زندگی و نگاهی متعالی برای اداره جوامع بشری است.

وی با اشاره به اینکه مهمترین جلوه تفکر بسیجی را ملت ما در 8 سال دفاع مقدس تجربه کرد گفت: به کمک تفکر بسیجی بود که ملت توانست به بلندترین اهداف خود دست یابد و این تفکر بسیجی است که وقتی همه دنیا با همه قدرت و توان پشت سر عروسکی مانند صدام جمع شدند حماسه ای مانند دفاع مقدس را خلق می کند.

جلیلی افزود: تفکر بسیجی در دفاع مقدس چه ابتکار و بروز و ظهوری داشت که تمام قدرت های دنیا در برابر آن زانو زدند؟ آیا تجهیزات نظامی و امکانات اقتصادی بیشتری داشتیم؟ چرا آنها نتوانستند موفق شوند؟ تفکر بسیجی چه ویژگی و چه قدرتی داشت که این حماسه بزرگ 8 سال دفاع مقدس را رقم زد.

وی اظهار داشت: نه تنها در دفاع مقدس بلکه امروز شما در صحنه های مختلف هم شاهد هستید که وقتی تفکر بسیجی بروز پیدا می کند اگر همه قدرت های بزرگ اراده کنند این تفکر بزرگ می تواند در برابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین مولفه اقتدار ایران تفکر بسیجی است

مهمترین مولفه اقتدار ایران تفکر بسیجی است