مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 15:402015-11-26اقتصادي

خیز وزارت راه برای افزایش ظرفیت کریدور تهران - مشهد/ تمهیداتی برای زائرین اربعین


وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به خدمات وزارت راه و شهرسازی برای زائرین اربعین حسینی عنوان کرد: در حال حاضر عمده ترین بحث ما افزایش ظرفیت کریدور تهران _ مشهد است که به رغم تنگناهای اعتباری در صدد افزایش ظرفیت کریدور موجود هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا در سمنان،عباس آخوندی که امروز پنجم آذرماه به منظور افتتاح چندین پروژه عمرانی به استان سمنان سفر کرده است، در جمع خبرنگاران از بهره برداری از چندین پروژه راه و شهرسازی به ارزش770میلیارد ریال در سفر امروز خود به شهرستان های مختلف استان سمنان خبر داد.

وی گفت: در این سفر یک روزه چندین پروژه های حمل و نقلی به ارزش 440 میلیارد ریال و چندین پروژه حوزه مسکن به ارزش 330 میلیارد ریال در شهرستان های مختلف استان سمنان به بهره برداری می رسد.

آخوندی با اشاره به این که استان سمنان از نظر محورهای ارتباطی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به افتتاح چندین پروژه ارتباطی در سفر امروز خود اشاره کرد و افزود: امروز بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان های شاهرود، دامغان و سمنان را که از اهمیت بالایی در مسیر پرتردد منتهی به مشهد مقدس دارند در دستور کار داشتیم.

وی از شاهرود به عنوان یکی مهمترین شهرستان های استان سمنان یاد کرد و گفت: پروژه های بسیار مهمی در زمینه های حمل ونقل در شاهرود اجرا شده است، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز وزارت راه برای افزایش ظرفیت کریدور تهران - مشهد/ تمهیداتی برای زائرین اربعین

خیز وزارت راه برای افزایش ظرفیت کریدور تهران - مشهد/ تمهیداتی برای زائرین اربعین