مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 15:362015-11-26سياسي

70 موقوفه امسال به موقوفات استان مرکزی اضافه شده است


مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی گفت: 5100 موقوفه در استان مرکزی به ثبت رسیده که 70 موقوفه آن از ابتدای سال تاکنون ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام آیت الله عباسیان ظهر امروز در نشست خبری اعلام برنامه‎های هفته اظهار داشت: با توجه به اهمیت وقف 200 برنامه در رابطه با وقف، اهمیت و ضرورت ترویج وقف در استان مرکزی طراحی شده است، هفته وقف امسال از 17 تا 25 آذرماه است.

وی افزود: از جمله برنامه های تهیه شده برای این هفته برگزاری همایش وقف و اقتصاد، برگزاری همایش هایی با حضور روحانیون، صنعتگران، معدن داران و پزشکان و برگزاری همایش وقف و رسانه است که در این همایش خبرنگاران و مدیران مسئول خبرگزاری ها و نشریه های استان حضور دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی تصریح کرد: با توجه به ارتقاء سلامت در میان اقشار مختلف به ویژه اقشار ضعیف، این نهاد اقدام به ارائه خدمات پزشکی رایگان از سوی درمانگاه های موقوفه در نقاط مختلف استان در هفته وقف کرده است.

عباسیان ادامه داد: غبار روبی و عطرافشانی آستان مقدس امامزادگان و قبور مطهر شهدا از دیگر برنامه‏ های فرهنگی و مذهبی تدارک دیده شده در این هفته است، نمایشگاه هفته وقف در آستان مقدس امامزادگان عبدالله(ع) و آمنه خاتون(س) نیز به مناسبت این هفته برپا می‎شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 موقوفه امسال به موقوفات استان مرکزی اضافه شده است

70 موقوفه امسال به موقوفات استان مرکزی اضافه شده است