مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 15:362015-11-26سياسي

اختلافات کشور با آمریکا با مذاکره به نتیجه نخواهد رسید


عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور اراک با اشاره به اینکه اختلافات کشور با آمریکا با مذاکره به نتیجه نخواهد رسید، گفت: نظام اسلامی به لحاظ وجود عدالت، - بر رشد اقتصادی تکیه دارد؛ در حالی که هدف غرب به انزوا و نابودی کشیدن بازار ایران در منطقه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو در اراک، یونسی، عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور اراک در همایش اقتصاد مقاومتی توجیه معتمدین بازار واصناف در راستای حمایت از تولیدات داخلی و اشتغال زایی که روز چهارشنبه در سالن اتاق اصناف اراک برگزار شد، با اشاره به اهمیت جایگاه اقتصاد مقاومتی در شرایط فعلی کشور گفت: با توجه به شرایطی که دشمنان به لحاظ اقتصادی برای کشور به وجود آورده اند، لزوم اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی لازم وضروری است.

یونسی با اشاره به اینکه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی نیازمند اصلاح بعضی از امور است، اظهار کرد: یکی از این امور اصلاح ساختار بانکی در کشور است، که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه اختلافات کشور با آمریکا با مذاکره به نتیجه نخواهد رسید، ادامه داد: نظام اسلامی به لحاظ وجود عدالت بر رشد اقتصادی تکیه دارد، در حالی که هدف غرب به انزوا و نابودی کشیدن بازار کشور ایران در منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلافات کشور با آمریکا با مذاکره به نتیجه نخواهد رسید

اختلافات کشور با آمریکا با مذاکره به نتیجه نخواهد رسید