مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 15:352015-11-26سياسي

آیت الله مکارم: موقوفه ها را نجات دهید


باید جلو تجاوز صریح به وقف را با شجاعت گرفت و امیدواریم نیروی قضایی نیز کمک کند تا موقوفه ها از دست موقوفه خواران نجات یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله ناصر مکارم شیرازی روز پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف کشور با گرامی داشت هفته بسیج گفت: بسیج ابتکاری بسیار بزرگ از سوی امام خمینی(ره) بود که از ارکان جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود اگر بسیج نباشد طمع دشمنان برای سیطره زیاد می شود.

وی افزود: اوقاف که قبل از اسلام هم بود در زمان اسلام پر رنگ شد و یکی از منابع کارهای خیر است؛ وقف همان صدقه جاری است که در روایات آمده است و ائمه علیهم السلام در این عرصه پیشگام بوده اند.

وی با بیان این که موقوفات می تواند برای یاری فقرا یا قشرهای محروم و گسترش برنامه های فرهنگی استفاده شود بر مسأله کتابخوانی تأکید کرد و اظهارکرد: باید در این زمینه تبلیغات خوبی صورت گیرد و به این کار اهمیت داده شود؛ یکی از کارهای مهم فرهنگی نشر کتاب های دینی به زبان های گوناگون است.

این مرجع تقلید با اشاره به ضرورت توجه به نسل جوان و اهتمام نسبت به حل مشکلات آنان، ادامه داد: امروزه جوانان مشکل کار، تحصیلات، ازدواج و مسکن دارند؛ از این رو اوقاف باید به این مشکلات توجه کند؛ وقف برای عزاداری خوب است اما باید عزادارانی باشند که عزاداری کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مکارم: موقوفه ها را نجات دهید

آیت الله مکارم: موقوفه ها را نجات دهید