مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 15:252015-11-26سياسي

در مراحل مختلف برگزاری انتخابات باید تعامل داشت


رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان قزوین با تاکید بر «پیش بینی برنامه های لازم به منظور جلوگیری از تخلفات انتخاباتی» گفت: با توجه به تغییر شرایط برخی از حوزه های انتخاباتی نسبت به انتخابات گذشته پیش بینی برنامه های لازم در این زمینه ضروری است.

- رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان قزوین با تاکید بر پیش بینی برنامه های لازم به منظور جلوگیری از تخلفات انتخاباتی گفت: با توجه به تغییر شرایط برخی از حوزه های انتخاباتی نسبت به انتخابات گذشته پیش بینی برنامه های لازم در این زمینه ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قزوین، حجت الاسلام علی قابل در جلسه ستاد انتخابات این شهرستان که با حضور اعضای هیات نظارت برگزار شد، با اشاره به جایگاه این نهاد در قانون اساسی و قوانین انتخابات اظهار کرد: اعضای هیات نظارت و ستاد انتخابات در مراحل مختلف برگزاری انتخابات باید تعامل و همفکری نزدیک داشته باشند.

وی افزود: تعامل و همفکری هیات نظارت و عوامل اجرایی انتخابات، آرامش، حسن تفاهم، جلب اعتماد مردم و پرهیز از تشویش اذهان عمومی را در پی خواهد داشت.

وی بررسی و جمع آوری سوابق داوطلبان و افرادی که خود را شایسته کاندیدا شدن می دانند را از جمله وظایف دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان دانست و ادامه داد: ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مراحل مختلف برگزاری انتخابات باید تعامل داشت

در مراحل مختلف برگزاری انتخابات باید تعامل داشت