مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 14:062015-11-26اقتصادي

طرح توسعه بیمارستان تخصصی روانپزشکی شهیدرجایی نجف آباد اجرایی شد


رییس بیمارستان شهید رجایی نجف آباد گفت: طرح توسعه بیمارستان تخصصی روانپزشکی و توانبخشی شهیدرجایی در مساحت 3500 مترمربع در نجف آباد اجرایی شد.

- حبیب الله حیدری در گفت وگو با اظهار داشت: طرح توسعه بیمارستان تخصصی روانپزشکی و توانبخشی شهیدرجایی در مساحت 3500 مترمربع، در سه طبقه و با ظرفیت 150 تختواب در شهرستان نجف آباد، قابل بهره برداری شد.

وی تصریح کرد: افزایش تخت های بیمارستانی از یکصد تخت به 250 تخت بیمارستانی، یکی از موارد مهم در طرح توسعه بیمارستان است.

رییس بیمارستان شهید رجایی نجف آباد گفت: با اجرایی شدن این طرح، بخش خواهران برای بستری بیماران روانپزشکی نیز راه اندازی و قابل بهره برداری گردید.

حیدری با بیان این ‎که این مجموعه، در مدت 20 ماه، آماده بهره برداری شده است، اظهار داشت: تمام امکانات و تجهیزات پزشکی به صورت کامل در این بیمارستان پیش بینی و تجهیز شده و به بیماران خدمات رسانی می نماید.

وی بیان کرد: بیمارستان تخصصی روانپزشکی و توانبخشی شهید رجایی، با خدمات رسانی رایگان به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان به سایر اقشار جامعه نیز خدمات رسانی می نماید.

حیدری بیمارستان شهید رجایی را بزرگترین بیمارستان از نظر وسعت و تخت بیمارستانی در کل کشور و در بین بیمارستان های روانپزشکی بنیاد شهید دانست و افزود: این بیمارستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه بیمارستان تخصصی روانپزشکی شهیدرجایی نجف آباد اجرایی شد

طرح توسعه بیمارستان تخصصی روانپزشکی شهیدرجایی نجف آباد اجرایی شد