مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 13:552015-11-26سياسي

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در خوزستان به مناسبت درگذشت یکی از علمای بزرگ بهبهان


نماینده ولی فقیه در خوزستان با صدور پیامی ارتحال عالم جلیل القدر حجت الاسلام و المسلمین شیخ فتح الله روحی پور از علمای بزرگ شهرستان بهبهان را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری در این پیام آورده است : آن روحانی خدمتگزار عمر شریف خود را در تحصیل و تحقیق در حوزه های علمیه بزرگ مانند نجف اشرف و در بلده طیبه بهبهان در محضر اساتید بزرگ سپری نمود و به مدارج عالیه رسید و اجازات ارزشمندی از بزرگان دریافت داشت و در شهرستان بهبهان به خدمات خوبی اشتغال یافت.

وی همچنین در این پیام با تسلیت ارتحال این عالم گرانقدر به عموم بازماندگان به ویژه فرزند وی حجت الاسلام شیخ محمد روحی پور برای آن فقید سعید علودرجات از خدای منان مسئلت کرد.

مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ فتح الله روحی پور در سال 1314 در شهرستان بهبهان متولد شد و از محضر علما و استادانی همچون حضرات آیات امام خمینی (ره) ، خویی ، صدر ، حکیم و سیستانی کسب فیض کرد و در حوزه علمیه امامزاده ابراهیم بهبهان به تدریس و تربیت طلاب مشغول بود.

این عالم وارسته دیروز در سن 80 سالگی به دیار باقی شتافت و پیکر پاکش فردا جمعه ساعت 8 و 30 دقیقه از حوزه علمیه امامزاده ابراهیم در خیابان عدالت به سمت آستان مقدس امامزاده حیدر بهبهان با حضور مردم ولایتمدار ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در خوزستان به مناسبت درگذشت یکی از علمای بزرگ بهبهان

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در خوزستان به مناسبت درگذشت یکی از علمای بزرگ بهبهان