مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 13:412015-11-26فرهنگي

بهره گیری از ظرفیت انجمن های هنری استان کرمانشاه برای دانشجویان هنرمند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: ظرفیت و توانایی انجمن های علمی، فرهنگی و هنری استان کرمانشاه مورد استفاده دانشجویان هنرمند قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، ابراهیم رحیمی زنگنه در نشست انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه پیام نور و اداره ارشاد کرمانشاه که امروز در دانشگاه پیام نور برگزار شد، با اشاره به اینکه هدف از انعقاد این تفاهم نامه هم افزایی و استفاده از همه امکانات برای تحول فرهنگی است، اظهار داشت: یکی از شعارهای استاندار نیز ایجاد تحول در استان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه در راستای انجام برنامه های فرهنگی امکانات و بودجه بسیار محدود است، عنوان کرد: تفاهم نامه ها و اقدامات مشترک میان دستگاه ها و نهادهای مختلف یکی از راه های مؤثر برای استفاده از تمام ظرفیت ها و امکانات دستگاه های مختلف در راستای ایجاد تحول فرهنگی است.

رحیمی زنگنه با اشاره به اینکه اساس توسعه در هر جامعه ای فرهنگ است، گفت: استان کرمانشاه ظرفیت های بسیاری در زمینه فرهنگ و هنر دارد و اکنون تمام دنیا و صاحب نظران عرصه توسعه مبنای هر توسعه پایداری را توسعه فرهنگی می دانند.

وی افزود: تا زمانی که فرهنگ توسعه در جامعه ای شکل نگیرد آن جامعه به توسعه پایدار نخواهد رسید بنابراین برای رسیدن به توسعه فرهنگی باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از ظرفیت انجمن های هنری استان کرمانشاه برای دانشجویان هنرمند

بهره گیری از ظرفیت انجمن های هنری استان کرمانشاه برای دانشجویان هنرمند